czwartek, 30 maja 2013

Pierwsza tacka i pierwszy transfer.

Naoglądałam się tacek z papierowej wikliny na blogu Angela Masa Solna i zamarzyło mi się, by posiąść takową, lub jeszcze lepiej, by takową poczynić. Myślałam jak tu się do tego zabrać? Na szczęście droga koleżanka Angela postanowiła zamieścić opis czynienia takich cudeńek. Rurki czekały w gotowości, więc jak tylko zobaczyłam post z instrukcją, zaraz wzięłam się do dzieła. Gdy wyplotłam tackę, zaczęłam zastanawiać się "w co ją ubrać". Już od dawna marzył mi się transfer. Na blogu Deco-Szuflada znalazłam świetne grafiki, wybrałam jedną i przystąpiłam do dzieła. Nie wszystko wyszło po mojej myśli, a z efektu końcowego jestem średnio zadowolona, ale za to nabrałam doświadczenia. Wiem już co zrobiłam nie tak, co powinnam zmienić itd.
A tacka prezentuje się tak.





Jedno jest pewne, jeszcze niejedną tackę poczynię i jeszcze niejeden transfer.
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna tacka:), a szczególnie jak na pierwszy raz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ją wyplotłaś, oraz wytransferowałas:) Praktyka czyni mistrza:) Im więcej sie człowiek w coś bawi tym lepiej zabawa smakuje:) Dzis jadę na pocztę, własnie pakuje paczuszke dla Ciebie:)Pozdrawiam serdecznie, Izabela

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to mówią pierwsze koty za płoty...taca wyszła fantastycznie, a z transferem już tak jest raz wyjdzie lepiej raz ...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza??
    Nigdy bym nie pomyślała!! wg mnie udała się rewelacyjnie... no ale prawdą znaną ogólnie jest fakt, że najkrytyczniej podchodzimy do dzieł własnych ;-)))
    Ja też nad taką myślę...więc zaraz wyruszę w poszukiwanie kursu :D
    Pozdrawiam cieplutko Zdrówka dla Ciebie i rodziny życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki! jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko mi sie podoba a szczególnie anioły. Uwielbiam ale robić nie umiem choć próbowałam jakis miesiąc temu, totalna porażka... A transfer na tacę śliczny!!
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zapraszam wkrótce na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, jak na pierwszy raz ślicznie wyszło, gratulacje!
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow rewelacyjna taca i transfer pzrecudny dla mnie jest to istna zagadka tyle sie naczytałam o transferze ze jednak wole te literki pędzelkiem malowac ehehe pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. Tacka jest po prostu świetna, a ten napis, cudo po prostu. Ogólnie wszystko mi się podoba, ta czcionka i te róże <3 Gratuluję pomysłów, obyś miała ich więcej, więcej i więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie Twoje tacki są piękne.

    OdpowiedzUsuń