poniedziałek, 27 maja 2013

Wymianka z jedną Beatą i sklep drugiej Beaty.

Jakiś czas temu zapisałam się do mojej pierwszej wymianki, a była to wymianka serduszkowa dla Mam na blogu Angela Masa Solna. Moją parą wymiankową była Beata z bloga Szczęśliwy zakątek gdzie serdecznie Was zapraszam.
A oto co dostałam od Beaty :)

Komplecik kolczyki i naszyjnik :)



 Broszka i dwie bransoletki. Z bransoletek cieszę się szczególnie, ponieważ z całej kobiecej biżuterii najbardziej lubię nosić właśnie bransoletki.


Skoro wymianka serduszkowa, to nie mogło zabraknąć serduszek :)


 Przydasie i słodkości :) No i piękna kartka z życzeniami z okazji Dnia Matki :)



Tak prezentuje się całość.


Beatko, bardzo dziękuję Ci za te cudowności :)

A ja wysłałam to:




 Aniołek złamał się w podróży pod serduszkiem :( , ale Beata to zaradna babeczka i skleiła go sobie.











I jeszcze moje drogie chciałam Was zachęcić do odwiedzenia bloga Smak życia. Prowadzi go przemiła Beata, która prowadzi działalność odnośnie: domy drewniane i architektura ogrodowa, kwiaty, rośliny i artykuły ogrodowe, oraz dekoracje do wnętrz. Na Jej blogu jest przepięknie, kolorowo i kwieciście. Niedawno Beatka ruszyła ze swoim sklepem internetowym domzogrodem.com. Ile tam jest cudownych rzeczy!!! same musicie to zobaczyć, zapraszam. 

A ja dziś z dziewczynami do lekarza lecę, bo przez weekend katar nas męczył, a teraz jeszcze dziewczyny zaczynają kaszleć :(

Pozdrawiam Was serdeczne i życzę zdrówka :)






2 komentarze:

  1. Dziękuję za udział w mojej zabawie :)
    Dobrze,że aniołek dał się naprawić,ponieważ jest śliczny!!!
    Pozdrowionka i zdrówka życzę ;)***

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje Aniołeczki są takie całuśne! :))
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń