sobota, 4 maja 2013

Moje pierwsze wyróżnienie :)

Otrzymałam moje pierwsze wyróżnienie. Jest to  Liebsterblog od milydrobiazg.blogspot.com.
Bardzo dziękuję :)


                                         



Nominacja do "LBA" jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Ma na celu rozpowszechnienie tych mniej znanych bloggerów. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała, następnie Ty nominujesz kolejne 11 osób (blogi, których obserwatorzy nie przekraczają 200 osób), informując ich o tym pod najnowszym postem (nie możesz nominować osoby, która nominowała Ciebie), oraz zadajesz 11 pytań.


Odpowiadam na pytania:

1.Czym zajmujesz się prywatnie?

   Obecnie jestem na bezrobociu i samotnie wychowuję moje szesnastomiesięczne bliźniaczki, Oliwię i                      
   Amelię.

2. Prysznic, czy wanna?

    Wanna.

3. Spódnica, czy spodnie?

     Spodnie.

4. Morze, czy góry?

    Góry.

5. Wymarzone miejsce na ziemi...

    Gdziekolwiek, byle mieć własne cztery kąty... może kiedyś...

6. Jak spędzasz wolny czas?

    Mój czas dzielę na dzieci i na tworzenie różnych rzeczy, najczęściej z masy solnej, decoupage, a ostatnio                    
    również wiklina z papieru.

7. Ulubione zwierzę...

    KOT :)

8. Mój kolor to...

    Ostatnio polubiłam biały,a tak to niebieski, czarny.

9. Uwielbiam bukiet z...

    róż.

10. Prowadzę blog, bo...

     To pomaga mi wyrwać się od rzeczywistości, od płaczących dzieci i brudnych pieluch. No i mogę się sprawdzić, czy to co tworzę komuś się podoba? A gdy dostaję pozytywne komentarze, to aż mi się chce...

11.Najdalszy wyjazd...

     Włochy.



 Nominuję blogi:

1. Posolone pomysły
2. Moje pasje
3. Handmade Anuli
4. Szczypta Magii
5. Cathleen Art Hand Made
6. dziecinada-art
7. hand made by fema
8. melkanelka
9 .MiraC,le
10. Pracownia Ajm
11. ósmy kolor tęczy


Moje pytania:

1. Jak masz na imię?
2. Czy posiadasz jakieś zwierzę, jakie?
3. Jaką poleciłabyś książkę do przeczytania?
4. Twój ulubiony utwór muzyczny...
5. Jedna rzecz, która najbardziej Cię cechuje?
6. Ulubiona potrawa?
7. W ludziach nie znoszę...
8. Czego boisz się najbardziej?
9. Kawa, czy herbata?
10. Czym zajmujesz się prywatnie?
11. Jaki poleciłabyś film do obejrzenia?


Pozdrawiam :)





6 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    Dziękuję za wyróżnienie, jest mi bardzo miło :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, pozwolisz, że odpowiem u Ciebie na Twoje pytania:
      1. Jak masz na imię?
      Ania
      2. Czy posiadasz jakieś zwierzę, jakie?
      świnkę morską - Krysię
      3. Jaką poleciłabyś książkę do przeczytania?
      Stieg Larsson Millennium
      4. Twój ulubiony utwór muzyczny...
      Lara Fabian - Je T'aime
      5. Jedna rzecz, która najbardziej Cię cechuje?
      punktualność
      6. Ulubiona potrawa?
      spaghetti bolognese
      7. W ludziach nie znoszę...
      chamstwa
      8. Czego boisz się najbardziej?
      "dużej" wody
      9. Kawa, czy herbata?
      kawa
      10. Czym zajmujesz się prywatnie?
      aktualnie jestem specjalistą
      od zarządzania nadwyżką wolnego czasu :)
      11. Jaki poleciłabyś film do obejrzenia?
      The Lucky One

      Dziękuję i pozdrawiam ☼

      Usuń
  2. dziękuję bardzo za wyróżnienie ;) ale dopiero po 30maja będę miała czas by się z niego wywiązać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie a na pytania również odpowiem u Ciebie :)
    1. Mam na imię Ania
    2.Posiadam 3 koty rasy Maine Coon (2 kocurki i kotkę)
    3.Ostatnio czytam Jakuba Ćwieka "Kłamca" (4 tomy). Bardzo fajny autor.
    4.Disturbed - I'm alive
    5.Empatia
    6.Cokolwiek byle z makaronu :)
    7. W ludziach nie znoszę obłudy
    8. Najbardziej boję się pająków
    9.Kawa
    10.Przywatnie jestem byłą nauczycielką pracującą na 1/2 etatu w kwiaciarni
    11.Wyspa tajemnic, Nieproszeni goście, Mama... Uwielbiam

    Dziękuję raz jeszcze i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje Agnieszko!!! Przepraszam że tak późno się pojawiam...niestety zaniedbałam ostatnio nasze "blogowe" życie:( Dzieki jeszcze raz za wszystkie komentarze, miłe słowa i za odowiedziny, całuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń