wtorek, 21 maja 2013

Drugi koszyk i aniołek z kotkiem.

Początkowo ten koszyk miał być prezentem dla Wiki, ale potem zrobiłam jeszcze ten lawendowy, więc stwierdziłam, że będzie mogła sobie wybrać, który woli. Wybrała tamten, bo bardziej pasował jej do pokoju. A tak prezentuje się mój drugi koszyk.



Oczywiście musiałam dodać element z masy solnej :)




A to kolejny aniołek z kotkiem. Uwielbiam koty, a czarne zwłaszcza.




Skończył mi się dzienny limit internetu, więc do 24 maja będę używać internetu głównie w nocy. Jest właśnie parę minut przed drugą w nocy, więc jeśli poczyniłam jakieś błędy, wybaczcie mi proszę. Większość z Was już śpi, więc życzę Wam kolorowych snów.
Pozdrawiam :)



4 komentarze:

  1. Koszyczek booooski! Idealnie wypleciony i ozdobiony. Aniołek jak zawsze śliczny i delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołek jest prześliczny! Kwiatuszki decoupage?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. Tak, to decoupage :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny koszyczek a Aniołek uroczy *kiciuś* :)

    OdpowiedzUsuń