poniedziałek, 10 lutego 2014

Koci scrapbooking - graffiti.

Witajcie!
Niestety, skończyła się już nasza scrapkowa zabawa w koci scrapbooking. Ostatni temat: Graffiti.
Wszystkie moje prace były robione metodą tradycyjną, ale tym razem to się zmieniło. Mojego scrapka wykonałam na telefonie.


Scrapki pozostałych uczestników zabawy możecie zobaczyć TUTAJ. A ja pokażę Wam jeszcze kilka zdjęć Teofila.

Zdjęcie ze scrapka.





 I żeby nie było tak krótko, jeszcze ja z moimi dziewczynami.


 Z Amelką.


 Z Oliwką.

Cieszę się, że półka Wam się podoba :)

Pozdrawiam :)
Agnieszka  


2 komentarze:

  1. Super pomysł z tą pracą! Bardzo mi się podoba. Zdjęcia z dziewczynami świetne:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. FAJNE TE KLOCKI SAMA TAKIE CHCĘ ale mój M. coś zebrać się nie może by je wyciąć

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń