wtorek, 9 kwietnia 2013

Znowu wygrałam :)

Tym razem wygrałam rocznicowe candy na blogu Alutkowe Hand Made. Aniołek miał być niebieski, ale dostałam maila, że przy pakowaniu został uszkodzony. Mogłam czekać aż powstanie kolejny niebieski, lub zgodzić się, by Pani Anetta wysłała mi czerwonego, proponowanego w załączniku mailowym. Zgodziłam się na czerwonego i dostałam takie oto cudo :)





Alutkowe Hand Made chyba większość z Was zna, ale jeśli znajdzie się ktoś, kto nie kojarzy, to zachęcam do odwiedzenia tego bloga tutaj klik.
Pozdrawiam serdecznie Panią Anettę i Was kochani odwiedzający.


3 komentarze:

  1. Agnieszko - to super mieć takie szczęście w konkursach. Masz magnetyczny wpływ na anioły :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara :) Gratuluję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń