niedziela, 8 lutego 2015

Butelka i nie tylko.



"Miłość jest największą słodyczą i największą goryczą na ziemi."
Eurypides



Witajcie :)
Dzięki Kochani za Wasze komentarze odnośnie deseczek w ostatnim poście.
Dziś zaprezentuję butelkę, która chyba ponad pół roku stała pomalowana na biało i czekała na moją wenę. No i w końcu doczekała się.
















A to już pudełeczko po czipsach Pringles. Szału nie ma. Pudełeczko ozdobiłam tylko po to, by trochę poćwiczyć decoupage i transfer, ale pewnie do czegoś je wykorzystam. Mam więcej takich pudełek, więc będę jeszcze na nich eksperymentować :)








A takie prezenty wysłałam dziewczynom, które zgłosiły się u mnie do zabawy "podaj dalej". 
Pierwsza paczuszka poleciała do Niezwykłego Zakątka.


A druga do W pokoju na poddaszu.




Pozdrawiam :)
Agnieszka  





5 komentarzy:

  1. Butelka piękna :) sama też kilka razy użyłam identycznego motywu do ozdobienia właśnie butelek :) efekt rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Butelka zachwyca a i puszka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :) Dziękuję :)

      Usuń