niedziela, 25 stycznia 2015

Zaległości c.d.

Witajcie :)
Na wstępie dziękuję za Wasze komentarze pod poprzednim postem.
Dzisiaj zaległości ciąg dalszy, ale najpierw pokażę, co w imieniu moich dziewczyn ( jeszcze za małe na zrobienie laurek) przygotowałam dla ich przyszywanej Babci i Dziadka. Ponieważ Babcia kocha kwiaty, zazwyczaj na różne okazje, zamiast kupować kwiaty cięte, kupujemy kwiatka w doniczce, co by dłużej cieszył oczy. Nie inaczej było i teraz. Do kwiatka dołączyłam tag z życzeniami. A dla dziadka kartka.











A teraz już, tytułowe zaległości, czyli coś co zrobiłam już jakiś czas temu. 
Komplet podkładek pod kubki i świecznik i jeszcze jeden świecznik. Wszystko lekko przetarte, postarzone patyną i wykropkowane. Czyli tak jak lubię najbardziej :)

















I to by było dzisiaj na tyle.

Pozdrawiam :)
Agnieszka  

7 komentarzy:

  1. Wszystko mi się podoba :). Kartki bardzo fajne, ale komplet skradł dzisiaj moje serce :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeczniki rewelacyjne. Tag dla babci również. P. s. Skąd wzięłaś taką dziewczynkę? Piękna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczne świeczniki! Cieszę się, że tu trafiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki śliczne!!! Świeczniki bardzo fajnie wyszły uwielbiam taki styl :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie kompleciki, jednak w nieco weselszej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń