czwartek, 19 grudnia 2013

Anioły, powrót do szkoły i wygrane Candy.

Witajcie Kochani :)
Dziś mam dla Was dwa aniołki w błękicie.





Moja starsza córka Wiktoria, bierze udział w warsztatach decoupage w Jej szkole, które organizuje Pani od chemii. Ponieważ Wiki pochwaliła się, że ja zajmuję się takimi rzeczami, zostałam zaproszona do wzięcia udziału w warsztatach i pokazania jak robi się transfer. Zorganizowałam więc serducha ze sklejki, porobiłam wydruki i z chęcią pokazałam młodzieży "z czym to się je". Mieliśmy na to dwie godziny lekcyjne.








Było naprawdę bardzo sympatycznie :)

Pisałam niedawno, że wygrałam Candy w Magicznej Kartce. Losowanie odbyło się 6 grudnia, ale ja wyniki odczytałam dopiero 12, a wszystko przez tą awarię komputera. I właśnie przez to, papiery dopiero teraz do mnie dotarły i już raczej nie zdążę zrobić z nich kartek świątecznych i wysłać. Ale nic to. Wśród tych papierów są i takie wzory, które można wykorzystać przy innych kartkach, a te typowo świąteczne będą na przyszły rok. Za to Kochani, wygrałam aż cztery przepiękne zestawy. Są to Gwiazda północy, Zaczarowane Święta, Lekki jak Puch i Mroźny Dzień.





Razem 56 arkuszy! Istne szaleństwo. Widać, że byłam bardzo grzeczna, skoro Mikołaj tak postanowił mnie obdarować ;D 
A tych którzy lubią tworzyć karteczki itp. zapraszam do Magicznej Kartki, gdyż w grudniu z okazji świąt mają dla nas darmowe grafiki do pobrania.


To tyle na dziś. 
Dziękuję, za Wasze odwiedziny :)

Pozdrawiam :)
Agnieszka  

4 komentarze:

  1. aniołki cudne
    wygrana fantastyczna :-)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze :) Masz już taką dużą córkę ? :) W życiu bym nie pomyślała :) Aniołi wyszły Ci ślicznie :) Bardzo mi się podobają. A co do transferu to może i na blogu mogłabyś pokazać jak to się robi. Ja nie dawno kupiłam drukarkę laserową, kupiłam nitro i nie mi nie wyszło ;( Robiłam według instrukcji z neta. Wydrukowałam lustrzane odbicie i potarłam rozpuszczalnikiem i nic ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebiesko- anielsko. Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne aniołki ale córy są poprostu nieziemskie! Śliczne jak laleczki!

    OdpowiedzUsuń