niedziela, 10 marca 2013

Pierwsza butelka :)

Już dość dawno weszłam w posiadanie butelki, w której to kiedyś było wino, potem stał w niej kwiatek. I jak to bywa od stojącej wody pojawiły się zacieki itd., więc ogólnie butelka o ciekawym kształcie, nie prezentowała się najlepiej. Nie pozostało mi nic innego jak, mimo mojego małego doświadczenia, ozdobić ją metodą decoupage.
Jednak najpierw chciałabym zaprezentować ptaszka ;)



A to już butelka.





I połączenie butelki z ptaszkiem.



Jak już pisałam, nie mam dużego doświadczenia, więc będę wdzięczna jeśli wyrazicie swoją opinię odnośnie buteleczki. Czy się podoba?
Miłego popołudnia życzę :)
Ach i zapomniałabym. Serdecznie witam nowych obserwatorów i dziękuję za ciepłe słowa, które zostawiacie w komentarzach.

1 komentarz:

  1. Piekne prace, dołaczam do obserwatorów i zapraszam do siebie origami-pasja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń